søndag den 8. marts 2009

Fodbold



Foto: Taget af Karin
Jeg var så heldig at få sponsoreret en fodbold fra Intersport i Tønder, inden jeg tog af sted. Det gør det muligt, at spille fodbold med ungerne hver dag ved 17.00 tiden :) Det er kanon hyggeligt og enormt sjovt. Har lagt et par billeder ud hvor man kan se at vi spiller. Det er ikke som man kender derhjemme fra. Målene består af sko, som fungerer som stolper, og på græsset ligger der komøg til tørre i store bunker og så går der også lidt køer og geder rundt ude i kanten :P
Når man begynder at spille, resultere det i en stor mængde af tilskuere, det kan man også se på billederne. Men det er kanon hyggeligt at spille med ungerne.

Foto: Taget af Karin
Vi fik også en af nabo konerne til at spille med, det er meget atypisk, men hun var frisk og hun var en GOD målmand! ;)

2 kommentarer:

  1. (Bedste skriver!) Hej Rikke. Nu har vi lige set dine billeder og dine kommentarer til. Det ser godt nok spændende ud. Jeg er hos Ingvart og Annette.

    SvarSlet
  2. Dejligt at i følger med og at du bedste, også får set mine billeder:) Det er jeg glad for. Jamen det er helt sikkert rigtig spændende at være her, jeg er glad for det kan i tro.

    Håber i har det godt.

    Kram Rikke.

    SvarSlet